• Wtorek, 30 listopada 2021

Jak szybko uzyskać większy, lepszy tyłek

Kto nie chciałby mieć wspaniałego tyłka, który można pokazać i być z niego dumnym w spodniach bikini lub obcisłych dżinsach? Lepszy tyłek nie jest poza Twoim zasięgiem. W rzeczywistości, soczysty booty zawsze marzyłeś o może być twoje w krótkim czasie z odpowiednią ilością zaangażowania i wysiłku.

1. Rób przysiady prawidłowo

via

Istnieje wiele ćwiczeń body-blasting, które mogą zdziałać cuda dla wyrzeźbienia swojego booty. Jednak przysiady są zdecydowanie najbardziej popularne ćwiczenia dla kobiet, które chcą skupić się na poprawie ich tyłek. Przysiady są niezwykle skuteczne w celowaniu w mięśnie w tyłku, aby podnieść, kształt i powiększyć go.

Wykonywanie codziennych przysiadów jest jednym z najlepszych sposobów, aby uzyskać lepszy tyłek. To nie ma znaczenia, jak wiele przysiadów zrobić, choć, jeśli nie zrobić je dobrze. Kiedy robisz przysiad, trzymaj plecy prosto, a klatkę piersiową otwartą. Oprzyj ciężar ciała z powrotem na piętach, nie skupiaj go na palcach ani na kłach stóp. Upewnij się, że przysiady są tak głębokie, jak to tylko możliwe. Przy każdym przysiadzie zginaj kolana do pełnego kąta 90 stopni.

2. Wykorzystaj swój czas

via

Zdziwiłabyś się, jak wiele możesz zrobić, aby twój tyłek wyglądał lepiej nawet wtedy, gdy nie jesteś w trakcie aktywnego treningu. Istnieje wiele małych ćwiczeń i technik, które można dopasować do swojego normalnego codziennego harmonogramu, aby osiągnąć booty, które zawsze pragnąłeś.

Jeśli pracujesz na trzecim piętrze, zrób punkt, aby wziąć schody w górę rano, zamiast jeździć windą. Podczas oglądania ulubionego programu telewizyjnego przed snem, wstań z kanapy na pięć minut i zrób kilka powtórzeń przysiadów na ścianie. Włączenie prostych, szybkich ćwiczeń do codziennej rutyny pomoże Ci poprawić swój tyłek szybciej, bez konieczności spędzania całego wolnego czasu na siłowni.

3. Zdobądź swoje białko

via

To nie tylko ćwiczenia, które są ważne, gdy jesteś aktywnie stara się rozwijać swój tyłek. Jedzenie odpowiednich pokarmów jest tak samo istotne, jak ukończenie treningów, które mają na celu swój tyłek. Jedną z najważniejszych grup żywności, aby zmaksymalizować, gdy próbujesz uzyskać lepszy tyłek jest białko. Uzyskanie wystarczającej ilości białka pomaga wzmocnić i rozwijać mięśnie szybciej i łatwiej.

Zdrowe białka są łatwe do włączenia do codziennej diety. Istnieją tony źródeł zdrowego białka, więc masz wiele opcji. Jaja, piersi z kurczaka, fasola, orzechy i ryby są świetnymi przykładami zdrowych białek jeść jak najwięcej.

4. Nie zapominaj o warzywach

via

Wiele osób wie, że jedzenie zdrowych białek jest ważne, gdy próbujesz zbudować mięśnie. Jednak warzywa są bardzo niedoceniane, jeśli chodzi o wzrost mięśni. Jedzenie warzyw pomaga łatwiej trawić żywność i wchłaniać więcej składników odżywczych z żywności, którą jesz. Warzywa utrzymują również energię i równowagę przez cały dzień, co pomaga pozostać aktywnym i zmotywowanym przez cały dzień. Upewnij się, że korzystasz z budujących mięśnie korzyści warzyw i dopasuj kilka marchewek i ciemnych zieleni liściastych w każdym posiłku.

5. Wysilaj się, ale nie za bardzo

via

Prawdopodobnie słyszałeś powiedzenie "No pain, no gain". Jest on powszechnie stosowany jako motywator dla ludzi, którzy starają się trzymać z rutyny ćwiczeń, aby schudnąć, budować mięśnie, lub po prostu ogólnie dostać w kształcie. Prawdą jest, że należy być skłonnym do odczuwania pewnego dyskomfortu w zakresie bolesności i wysiłku, aby zobaczyć wyniki, które chcesz.

Jednak bardzo ważne jest, aby nie forsować się zbyt mocno. Zaczynając od treningu, który obejmuje siedemdziesiąt pięć przysiadów dziennie nie pomoże Ci uzyskać lepszy tyłek szybko. Zamiast tego, to prawdopodobnie spowoduje, że się zranić i znacznie spowolnić postępy w budowaniu mięśni.

Nie pchaj się zbyt mocno. To jest lepsze i bardziej skuteczne w dłuższej perspektywie, aby ustawić umiarkowane tempo dla siebie, że można obsługiwać bez uzyskania rannych lub wypalony.

6. Spróbuj witamin

Witaminy nie są magiczne pigułki, które są zamiar natychmiast podwoić swoje mięśnie tyłek. Jednak biorąc witaminy każdego dnia nie pomaga spożywać składniki odżywcze i minerały, które trzeba, aby uzyskać wzrost mięśni dzieje. Spróbuj multiwitaminy i suplementy kolagenowe, aby poprawić swoje napięcie mięśniowe i pomóc dodać kształt tyłek.

7. Dodaj wagę

via

Jeśli szukasz sposobu, aby wzmocnić swoje ćwiczenia butt-blasting, po prostu dodać trochę wagi. Możesz włączyć hantle lub inne rodzaje wagi do prawie każdego ćwiczenia, które normalnie wykonujesz w swoich regularnych treningów. Dodanie ciężaru sprawi, że Twój trening będzie bardziej efektywny i szybko działający.

Nie musisz żyć z płaską pupą na zawsze. Dodaj trochę zdrowego kształtu i mięśni do swojego tyłka, zanim lato uderzy, włączając proste wskazówki w tym poście do swojego codziennego życia.